Περικοπές σε έργα
Tα έργα που ακυρώνονται από τον αρχικό προγραμματισμό, παρότι είχαν πάρει την περίφημη πράξη ένταξης από το ΕΣΠΑ, καλούνται να συντάξουν μέχρι και τις 15 Σεπτεμβρίου οι 13 περιφέρειες της χώρας. Και αυτό, καθώς στερούν πόρους από άλλα, “ώριμα” έργα, τα οποία μπορούν να τρέξουν απορροφώντας τα αναγκαία κοινοτικά κονδύλια. Όπως αναφέρει η εφημερίδα "Μακεδονία", το υπουργείο Ανάπτυξης σχεδιάζει να ζητήσει την επανεξέταση για συνολικά 4.762 έργα σε όλη τη χώρα, προϋπολογισμού 5,5 εκατ. ευρώ, τα οποία παρέμεναν στα χαρτιά, καθώς δεν μπόρεσαν, λόγω ανωριμότητας των μελετών τους, να δημοπρατηθούν.
“Μαχαίρι” θα πέσει σε δεκάδες έργα στην Κεντρική Μακεδονία, τη δεύτερη περιφέρεια της χώρας, ενώ θα δοθεί μάχη για να τρέξουν έργα αποκατάστασης του οδικού δικτύου και σχολικών μονάδων. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι περιφερειάρχες καλούνται να δράσουν άμεσα και αποτελεσματικά και να… ξεχάσουν τις διακοπές, προκειμένου να πάρουν χαρτί και μολύβι, αξιολογώντας τα έργα που μπορούν τα τρέξουν για να χρηματοδοτηθούν από το ΕΣΠΑ.
Ο αναπληρωτής περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Ψωμιάδης, μιλώντας στη “ΜτΚ”, τονίζει ότι δεν είναι γνωστό ακόμα πόσα χρήματα κατανέμονται από το ΕΣΠΑ στην περιφέρεια, ωστόσο η διοίκηση θα πρέπει με κάθε τρόπο να εντάξει έργα “ώριμα”, που αφορούν το οδικό δίκτυο, στο σύνολο των επτά νομών, που χρίζει άμεσης συντήρησης και επισκευής, καθώς επίσης έργα που αφορούν τη σχολική στέγη.
“Το ΕΣΠΑ είναι το εργαλείο που περιμέναμε, αλλά μένει να δούμε πόσα έργα μπορούμε να εντάξουμε και τι κονδύλια θα πάρουμε. Εμείς πάντως θα δώσουμε προτεραιότητα σε δρόμους και σε σχολεία σε κάθε έναν από τους επτά νομούς”, υπογράμμισε ο κ. Ψωμιάδης.
Σε ό,τι αφορά τη συντήρηση και κατασκευή του οδικού δικτύου, ο κ. Ψωμιάδης εξήγησε ότι είναι το μείζον ζήτημα για την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς σε πολλές περιοχές αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα από κακοτεχνίες, που συνιστούν “παγίδες θανάτου” για τους οδηγούς. Μεταξύ των επικίνδυνων δρόμων που θα πρέπει να αποκατασταθούν άμεσα, με προϋπολογισμό που φτάνει τα 20 εκατ. ευρώ, είναι:
Στο νομό Πέλλας ο δρόμος Θεσσαλονίκης - Έδεσσας και Έδεσσας - Αγίου Αθανασίου.
Σε κακή κατάσταση είναι ο δρόμος Θεσσαλονίκης προς Γιαννιτσά, μήκους30 χλμ. , για τον οποίο η διοίκηση της περιφέρειας ζήτησε να εκπονηθεί οικονομοτεχνική μελέτη, προκειμένου να υπολογιστεί το κόστος τού έργου.
Σε κακή κατάσταση βρίσκεται ο δρόμος Έδεσσας - Βόρα (Καϊμακτσαλάν), στον οποίο έχουν διαπιστωθεί λακκούβες και καθιζήσεις, άκρως επικίνδυνες για τους οδηγούς, ενώ απαιτείται η δημιουργία μίας ακόμα κυκλοφοριακής λωρίδας.
Σοβαρά προβλήματα για την ομαλή διέλευση των οχημάτων έχει και ο δρόμος Ραιδεστού - Γαλάτιστας.
Ο δρόμος στον Σταυρό, το Καλοχώρι και τη γέφυρα του Αξιού.
Ο δρόμος από Χαλκηδόνα προς Έδεσσα, μήκους10 χλμ. , τα οποία ο οδηγός διανύει σε 20 λεπτά λόγω κακοτεχνιών.
Ο δρόμος στο Στρατώνι και τη Συκιά Χαλκιδικής.
Κακό και κυρίως επικίνδυνο είναι το οδικό δίκτυο από Σέρρες προς Δράμα.
Στην Ημαθία σε κακό χάλι βρίσκεται ο δρόμος από τη Βέροια προς τη Νάουσα, ενώ απαιτείται οπωσδήποτε η δημιουργία τρίτης λωρίδας.
Ιδιαίτερα επικίνδυνος θεωρείται ο εθνικός δρόμος Κατερίνης - Ελατοχωρίου.
Στον δρόμο Πολυκάστρου - Κιλκίς διαπιστώνονται πολλές κακοτεχνίες, ενώ στον νομό Χαλκιδικής απαιτείται η αποκατάσταση των οδικών αξόνων και στα τρία πόδια.
Στον νομό Χαλκιδικής τα προβληματικά τμήματα του οδικού δικτύου είναι: ο δρόμος Θεσσαλονίκης - Πολυγύρου (δημοπρατήθηκε αλλά δεν προχωρά), Ποτίδαιας προς Κασσάνδρα (δημοπρατήθηκε και έπρεπε ήδη να έχει ολοκληρωθεί) και ο δρόμος από Μουδανιά προς Ποτίδαια (έπρεπε να έχει ήδη παραδοθεί.
Εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
“Μαχαίρι” θα πέσει σε δεκάδες έργα στην Κεντρική Μακεδονία, τη δεύτερη περιφέρεια της χώρας, ενώ θα δοθεί μάχη για να τρέξουν έργα αποκατάστασης του οδικού δικτύου και σχολικών μονάδων. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι περιφερειάρχες καλούνται να δράσουν άμεσα και αποτελεσματικά και να… ξεχάσουν τις διακοπές, προκειμένου να πάρουν χαρτί και μολύβι, αξιολογώντας τα έργα που μπορούν τα τρέξουν για να χρηματοδοτηθούν από το ΕΣΠΑ.
Ο αναπληρωτής περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας κ. Ψωμιάδης, μιλώντας στη “ΜτΚ”, τονίζει ότι δεν είναι γνωστό ακόμα πόσα χρήματα κατανέμονται από το ΕΣΠΑ στην περιφέρεια, ωστόσο η διοίκηση θα πρέπει με κάθε τρόπο να εντάξει έργα “ώριμα”, που αφορούν το οδικό δίκτυο, στο σύνολο των επτά νομών, που χρίζει άμεσης συντήρησης και επισκευής, καθώς επίσης έργα που αφορούν τη σχολική στέγη.
“Το ΕΣΠΑ είναι το εργαλείο που περιμέναμε, αλλά μένει να δούμε πόσα έργα μπορούμε να εντάξουμε και τι κονδύλια θα πάρουμε. Εμείς πάντως θα δώσουμε προτεραιότητα σε δρόμους και σε σχολεία σε κάθε έναν από τους επτά νομούς”, υπογράμμισε ο κ. Ψωμιάδης.
Σε ό,τι αφορά τη συντήρηση και κατασκευή του οδικού δικτύου, ο κ. Ψωμιάδης εξήγησε ότι είναι το μείζον ζήτημα για την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, καθώς σε πολλές περιοχές αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα από κακοτεχνίες, που συνιστούν “παγίδες θανάτου” για τους οδηγούς. Μεταξύ των επικίνδυνων δρόμων που θα πρέπει να αποκατασταθούν άμεσα, με προϋπολογισμό που φτάνει τα 20 εκατ. ευρώ, είναι:
Στο νομό Πέλλας ο δρόμος Θεσσαλονίκης - Έδεσσας και Έδεσσας - Αγίου Αθανασίου.
Σε κακή κατάσταση είναι ο δρόμος Θεσσαλονίκης προς Γιαννιτσά, μήκους
Σε κακή κατάσταση βρίσκεται ο δρόμος Έδεσσας - Βόρα (Καϊμακτσαλάν), στον οποίο έχουν διαπιστωθεί λακκούβες και καθιζήσεις, άκρως επικίνδυνες για τους οδηγούς, ενώ απαιτείται η δημιουργία μίας ακόμα κυκλοφοριακής λωρίδας.
Σοβαρά προβλήματα για την ομαλή διέλευση των οχημάτων έχει και ο δρόμος Ραιδεστού - Γαλάτιστας.
Ο δρόμος στον Σταυρό, το Καλοχώρι και τη γέφυρα του Αξιού.
Ο δρόμος από Χαλκηδόνα προς Έδεσσα, μήκους
Ο δρόμος στο Στρατώνι και τη Συκιά Χαλκιδικής.
Κακό και κυρίως επικίνδυνο είναι το οδικό δίκτυο από Σέρρες προς Δράμα.
Στην Ημαθία σε κακό χάλι βρίσκεται ο δρόμος από τη Βέροια προς τη Νάουσα, ενώ απαιτείται οπωσδήποτε η δημιουργία τρίτης λωρίδας.
Ιδιαίτερα επικίνδυνος θεωρείται ο εθνικός δρόμος Κατερίνης - Ελατοχωρίου.
Στον δρόμο Πολυκάστρου - Κιλκίς διαπιστώνονται πολλές κακοτεχνίες, ενώ στον νομό Χαλκιδικής απαιτείται η αποκατάσταση των οδικών αξόνων και στα τρία πόδια.
Στον νομό Χαλκιδικής τα προβληματικά τμήματα του οδικού δικτύου είναι: ο δρόμος Θεσσαλονίκης - Πολυγύρου (δημοπρατήθηκε αλλά δεν προχωρά), Ποτίδαιας προς Κασσάνδρα (δημοπρατήθηκε και έπρεπε ήδη να έχει ολοκληρωθεί) και ο δρόμος από Μουδανιά προς Ποτίδαια (έπρεπε να έχει ήδη παραδοθεί.
Εφημερίδα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου